Fan Forum

ben en ruurd komen weer samen

Check allemaal het facebook kanaal van Ruurd, hij geeft aan weer samen op te gaan treden met Ben. Op een cryptische manier!

Ik ben echt super blij dat dit gebeurd is!

2021 wordt het jaar van Ben en Ruurd

Haha, dat dacht je maar. De officiële Ben & Ruurd Facebook-pagina is namelijk niet meer zichtbaar en wordt morgen permanent verwijderd. Zoals ze in Amerika zeggen: DEAL WITH IT!

Ruurd, is dit niet waar dan…. en waarom doe je net of het iets slechts is!

Helaas komen Ben en ik niet meer samen. We hebben dit al vele keren laten weten, maar niemand wil het geloven. Daarom heb ik, op het advies van Ben, de pagina ingesteld op verwijderen, zodat we niet meer lastig worden gevallen hiermee.

Ik doe niet alsof dit iets slechts is, maar ik ben gewoon helemaal klaar met al die geruchten. Ben wilde het ook al niet meer. Het enige waar we ons nu nog mee bezig willen houden, zijn onze solocarrières.

okay helder, dan wens ik jullie daar veel success mee, ik dacht dat je op een bepaalde manier tijdens je rollenspel (er zat zelfs Ben de naam die je noemde) hinte op een comeback, en vervolgens plaatste ben een soort teaser op zn youtube kanaal!

mijn welgemene excuses

Ben en Ruurd voor altijd

Ik lees dat jullie nu toch met kerst met een nieuw nummer komen samen. Is dat waar?

Nee, dat is ook niet waar.

Quote from Guest on July 30, 2021, 10:57 pm

okay helder, dan wens ik jullie daar veel success mee, ik dacht dat je op een bepaalde manier tijdens je rollenspel (er zat zelfs Ben de naam die je noemde) hinte op een comeback, en vervolgens plaatste ben een soort teaser op zn youtube kanaal!

mijn welgemene excuses

ik heb een ERECTIESTOORNIS

wil je met mij een rollenspel doen? 🙂