Fan Forum

Laat hier jouw mening achter over onze website

Heb je op- of aanmerkingen op onze pagina. Laat weten wat jij hierover denkt en wie weet zie je het ooit terug!

dit is echt een prachtigen website met een supermooien layout hopenlijk komen ben en ruurd hier ook eens op zou ik echt supergaaf vinden hopenlijk krijgt deze site meer bekendheid zodat het hier een actiefe communitie word zou ik leuk vinden

ik zit hier in mijn woonkamer naar ben en ruurt te luisteren met een leker glaasje fristi ik ga volgenden week naar de strand en hopenlijk kom ik ben en ruurt tegen dan zou ik heel blij daar van worden bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben jullien grooootsten fan

Quote from Guest on June 7, 2017, 8:08 am

ik zit hier in mijn woonkamer naar ben en ruurt te luisteren met een leker glaasje fristi ik ga volgenden week naar de strand en hopenlijk kom ik ben en ruurt tegen dan zou ik heel blij daar van worden bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben jullien grooootsten fan

dat heb ik ook ik ben de hele dag er naar aan het luistere want ik heb een uitkering waardoor ik geen werk heb en dus helemaal niets te doen heb ik wil graag een nieuw album zodat ik eens andere mzuiek kan luisteren dan altijd hetzelfde album maar ik kan het nieuwe album niet kopen dus ik maar ik kan spotifie niet betalen dus ik kan eigenlijk niet naar jullie leuken muziek luisteren

Hallo daar. Bedankt dat jullie deze fansite voor ons online hebben gezet. We zijn er hartstikke blij mee.

Quote from Ruurd Woltring on June 11, 2017, 9:14 pm

Hallo daar. Bedankt dat jullie deze fansite voor ons online hebben gezet. We zijn er hartstikke blij mee.

Graag gedaan Ruurd, dat doen we met plezier!

Hallo Ben en Ruurd en de beheerder. De songs pagina op de website is natuurlijk maar een kleine greep uit het repertoire van deze twee helden maar ik zou daarom toch suggereren om in ieder geval de kraker Bailar bailar ertussen te zetten. De foto op de beginpagina is immers uit deze videoclip! een prachtige website verder.

Groetjes,

Koos

Wordt het niet eens tijd dat er een Wikipediapagina komt over Ben & Ruurd?

Graag de hit Nooit meer alleen toevoegen aan de sectie Hits op deze website.

Mvg,

B.K.

Stop met fucking schreeuwen BK