Fan Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumForum - Ben & Ruurd: CommunityRuinerwold

Ruinerwold

Waarde leden van het Ben en Ruurd forum.

Ik kom tot u om mijn bevindingen aan de wereld kenbaar te maken. Zoals velen wellicht nog weten is er recent een gezin ontdekt dat zich verschool voor de buitenwereld. Zodra deze zaak in mijn netvliezen verscheen, was ik, Remco van Oldebarneveld, meteen gepakt.

Ik legde deze zaak voor aan mijn prive-amateur-buitenschoolse-detective-club. Wij beten ons vast als hongerige wolven.

Ik kan u mededelen, oh waarde ben-en-ruurders. Er is een complot gaande. En hoe meer ik groef, hoe meer twee namen naar boven dreven: Ben de Ruiter en Ruurd Wolterink.

Zo blijkt: De ruinerwoldkinderen hebben nooit bestaan. Het was een underground Ben-en-Ruurd fangroep die hier gestationeerd was. De overheid was hier blijkbaar niet van gediend. Zij willen ons Ben-en-Ruurders vervolgen!!!

Schuil! Schuil mijn waarde leden! Voordat de overheid je pakken zal!

Ave en vaarwel,

Remco van Oldebarneveld

Nooit geweten

Beste Remco,

Na het lezen van uw bevindingen ben ik, Demetrius Marcus Bartolomeus James de 3e junior ( spreek uit als Dèmétruis Marcoes Báártolomëūs Gàmès de driede Gùnior), aardig geschokt. ik wist altijd al dat er iets niet in de haak was in het pitoresque Ruinerwold!

Omdat ik ook een vervent hobby-detective/naaktschilder (naakt aan het schilderen, niet naakte mensen schildren) ben, ben ik direct begonnen met mijn eigen research! Waaruit ik de volgende conclusies trok:

dat maakt dat uw redering juist is en ik roep alsmede jan en alleman op om te VLUCHTEN!!

Brengt Uzelf in veiligheid, niets is meer zeker in dezer TIJDEN.

الله أكبر

God zij met u.

Demetrius Marcus Bartolomeus James de 3e junior.

Ruinerwold, 25-10-2021.

toedels

gegroet Demetrius Marcus Bartolomeus James de 3e junior.

Ik ben voormalig minister president Jan peter-Balkenende.  Uit mijn tijd met de overheid heb ik het privilege van het beschikken van geheime informatie.

Toen ik in 22 juli 2002 minister president werd van nederland kwam ik er al snel achter dat er iets niet pluis was met de belastingdienst. Na wat rondstruinen in de archiefkamer van het ministerie ben ik op een geheime kamer gestuit. Hier vond ik documenten over het geheime project VLKZ-B1 VLKZ-R2. 

Als ik het goed begrijp is in de jaren tachtig een geheim experiment uitgevoerd in voormalig vliegbasis ¨Generaal Benjamin de Wold¨ in het dorp dat anno 2021 Ruinerwold heet. Hier zijn twee experimenten uitgevoerd die de gedaante aan namen van één dunne baby en een dikke baby. Het doel van het project was een kunstmatige stroom van geld uit mensen die niet formaal mee deden aan de samenleving. Maar uit een gruwelijke fout had een van de aanwezige soldaten per ongelijk de tv in het laboratorium aan laten staan, toen het project VLKZ-B1 (Ben de Ruiter) nog aanwezig was. Precies op dit moment was een tv-uitzending bezig van beroemde volkszanger André Hazes.  Dit was het keerpunt, vanaf nu heeft VLKZ-B1 een obsessie met jaren tachtig volkszangers. Later heeft hij ook project VLKZ-R2 (Ruurd Woltring) aangestoken met de fascinatie. 

Toen in 1992 de Soviet-unie viel vond de overheid het niet nodig om vliegbasis ¨Generaal Benjamin de Wold¨ in gebruik te houden en zijn VLKZ-B1 en VLKZ-R2 ontsnapt naar het noorden in friesland. Daar vonden ze een groepswoning waar ze tot 2014 vredig leefden. Ze zijn pas weer in de spotlight gekomen toen ze in 2016 de hitsong ¨Bailar Bailar¨  uitgaven. Zo kennen we Ben & Ruurd nu. Maar toen in 2019 de ruinerwold ¨familie¨ gevonden werd in de kelder, werd het al snel duidelijk dat dit geen normale familie was. De ouders hadden 4 ex-experimenten gevonden op de oude vliegbasis. 2 kopieën van ruurd en 2 kopieën van ben. De belasting dienst heeft snel acteurs ingezet om de familie te vervangen in de media.

Ik hoop dat ik hiermee van dienst kon zijn in de zoektocht naar de waarheid.

Met groet: Jan peter-Balkenende. 

De generaal van deze vliegbasis heetten ¨generaal Benjaruurd de Ruitring¨

Dit zat allemaal in de doofpot, maar Peter R. de Vries zou hier aandacht aan besteden in een speciale uitzending. En we weten allemaal wat er daarna is gebeurd.

Quote from Guest on October 14, 2021, 11:54 am

Waarde leden van het Ben en Ruurd forum.

Ik kom tot u om mijn bevindingen aan de wereld kenbaar te maken. Zoals velen wellicht nog weten is er recent een gezin ontdekt dat zich verschool voor de buitenwereld. Zodra deze zaak in mijn netvliezen verscheen, was ik, Remco van Oldebarneveld, meteen gepakt.

Ik legde deze zaak voor aan mijn prive-amateur-buitenschoolse-detective-club. Wij beten ons vast als hongerige wolven.

Ik kan u mededelen, oh waarde ben-en-ruurders. Er is een complot gaande. En hoe meer ik groef, hoe meer twee namen naar boven dreven: Ben de Ruiter en Ruurd Wolterink.

Zo blijkt: De ruinerwoldkinderen hebben nooit bestaan. Het was een underground Ben-en-Ruurd fangroep die hier gestationeerd was. De overheid was hier blijkbaar niet van gediend. Zij willen ons Ben-en-Ruurders vervolgen!!!

Schuil! Schuil mijn waarde leden! Voordat de overheid je pakken zal!

Ave en vaarwel,

Remco van Oldebarneveld

O mijn god! Ik denk dat je gelijk hebt! Nu is alles duidelijk, ik zocht al een tijdje zelf naar antwoorden, maar via via ben ik op deze site terecht gekomen, Dankuwel voor deze wijze antwoorden, ik heb eindelijk innerlijke rust

groeten, meneer stoofpeer

gegroet beste mede-Ben-en-Ruurders

ik ben net als allen ook zeer geschokt door deze uitlatingen.

ik heb geheime informatie gekregen van

Dhr. J. (Joan) van Burg

volgens hem is dit allles onderdeel van een groter complot, waarin Ben en Ruurd ook betrokken zijn.

Gegroet beste-mede-Ben-en-Ruurders.

Ik denk dat wij ons moeten verzamelen vermomd als feministen om te protesteren voor het Stadshuis in Amsterdam. Volgens mijn agenda kan ik 23-4-2022. Laat U allen weten of U ook beschikbaar bent zodat we Ben&Ruurd kunnen terugkrijgen.

groeten,